1-2 zápas na Kladně !

01.03.2017 12:45

Hned tři dny po posledním kole v Třebíči rozhazuji kontakty ohledně výjezdu na Kladno. Autobus mi sežene Miky (děkuji) a nyní už jen stačí sehnat na každý den alespoň 60 lidí. Od prvního dne se autobus plní jak na neděli tak i na pondělí ! 
Je neděle 26.2 a nás čeká první zápas čtvrtfinále. Sraz je v půl 4 v Irské restauraci. Zde vybírám od výjezdínků finance na vstupenky a na autobus. Deset minut před odjezdem se přemisťuji ven přes ZS, kde už čeká náš kočár. Autobus se naplní a můžeme vyrazit ! 
Jak si všichni mohli všimnout jsem ve velkém stresu přeci jen můj první výjezd, který jsem pořádal. Do toho se v autobuse najdou lidé, kteří nemohli dojít do restaurace zaplatit přitom už od půl 4 byli před ZS. Vyberu tedy zbytek peněz, zavolám ohledně lístků a cesta může pokračovat. První přestávka nás čeká asi 20 minut před Kladnem. Dávám tomu deset minut a také se za deset minut vyjíždí ! 
Kousek před Kladnem už čeká pobřežní hlídka, která jede cestou ke stadionu za námi. Jsme tedy v Kladně a do zápasu zbývá dvacet minut. Rozdám lístky a můžeme se přemístit do útrob stadionu. Zde se domácí fanoušci prezentují velmi povedenou choreografií, za mě osobně klobouk dolů za skvělý nápad ! 

Jako hosté si choreo nepřivážíme přeci jen hodně práce dá choreo na třetí zápas této série a já osobně doufám, že se choreografie povede na 110% ! Od první minuty vytahujeme alespoň 10 mávaček. Jak je již zvykem nejsou lidé moc ocohotni s nimi mávat během zápasu + dvě vlajky se nějakým způsobem rozbijí. 
Hokej jako houpčce a takhle to mám rád. Do toho pěkná atmosféra z obou stran. V 11. minutě dává gól Pekr a třetina končí 1:0 pro domácí. Nesmím zapomenout, že dnes vysí tři vlajky ( Ústečáci, Slovánek a Švábíci ). Jen tak dál. Čím víc vlajek tím lépe. 
Začíná druhá třetina. Kolem páté minuty přichází pod náš sektor místní maskot. V ten moment jsem dále od incidentu. Jediné čeho si všímám je to, že domácí maskot zvedá ze země naší vlajku a odchází s ní ! Vůbec nevím co to má za smysl po něm házet naší vlajku ? Maskot s ní obchází stadion ! Stydím se ! Jako opravdu demence se takhle nechat potupit ! Do toho Hořava zvyšuje na 2:0. Během dvou minut maskot přichází s vlajkou a vrací ji. Všímám si, že dostává nějakou sprchu pivem, ale jako klobouk před ním jak to bral v cajku. 
Vteřinu před koncem snižuje na 2:1 Vágner ! Třetina končí a já jdu opět ven. Zde si všímám většího množství kosmonautů a celkem mi je jasné, že zde jsou kvůli nám. 

Třetí třetina začíná a já mohu říct, že je ze všech nejklidnější. Na hráčích je vidět, že hrají na pohodu nejsou pod žádným tlakem. Bohužel několik šanci nedokážeme proměnit a tak přichází trest. Přilovou hru domácí využívají a dostávájí se do dvoubrankového vedení ( 3:1 ). Zápas končí. Poděkujeme hráčům za předvedený výkon a pomalu balíme vlajky. Všímáme si nějakého konfliktu mezi naším trenérem a několika fanoušků domácích. V ten moment se asi 10 fanoušků přesunuje na místo konfliktu, kde je zastavuje asi trojce securitky. Ta ale skupinu sedití lidí nezvládá a v ten moment už je na místě komando kosmonautu. Nějaká ta rana obuškem a několik našich na zemi. Asi 15 minut po zásahu vyjíždíme skoro všichni směr Ústí. David nebyl k nalezení, ale odjíždí z Kladna s hráči a Šesty se na mě nasral a tak volí cestu vlakem. Pár minut před Ústím si beru palubní mikrofón a starám se o nějakou tu komickou vložku. Kolem půl 11 přijíždíme před ZS. Já osobně miřím do Krijcosu, kde hodlám počkat na Šestyho. Ve dvě hodiny ráno příjíždím domů a už se těším na odpoledne ! 

Sraz opět v půl 4  v Irské restauraci, kde si lidé zaplatí bus a lupeny a v 16:00 můžeme opět vyrazit směr Kladno. Nálada v autobuse je taková utahaná. Není se čemu divit, někteří zapíjeli první zápas do ranních hodin, někdo dokonce domů ani neodšel. První zastávka nás čeká už v Lovosicích, kde rovnou předáváme Pelcikovi peníze za lupeny. Po menší pauze pokračujeme v cestě. 
Několik kilomtrů před Slaným se bohužel zdržíme kvůli menší koloně. Po průjezdu Slaným dáváme ještě chcapauzu a hned jedeme dále. 
Opět před Kladnem číhá pobřežní hlídka, kterou doprovázíme ke stadionu. Zde už čeká Pelcik s lupením, které rozdávám. Samozřejmě zase má chyba v počtech a tak musím pro dva lupeny přes celé Kladno. Proč nemají pokladny jako normální klub ? Nic přicházím na zimák za stavu 2:0 a tak končí i první třetina.



O přestávce se nic zavratného neděje. Pouze jsem upozorněn, žese domácí chystají na jednu z našich vlajek. Dnes máme opět tři vlajky ( Ústečáci, Slovánek a také menší zástava se znakem klubu ). Druhá třetina začala a tím také náš support. S nedělí to nebudu srovnávat přeci jen je nás o 30 méně a také dost jiná sestava. Co pochválím je určitě to, že fandíme opět bez přestávek. Konec druhé třetiny a stav na kostce 4:1. O pauze se střídáme u hlídání vlajek. Nic se neděje a tak můžeme pokračovat. Kolem druhé minuty přichází čtyři borci trošku machrovat. Zůstávám v klidu. Sami po pár vteřinách odchází. Zajímalo by mě zda se objeví na zápasech v Ústí. 
Fandíme přes přestávek i za stavu 6:2. Zápas také tímto stavem končí. Hráčům poděkujeme a přemisťujeme se k autobusu ! Při cestě zpět si opět beru mikrofón a snažím se zlepšit náladu v autobuse. Otázka na tělo od Verunky mě nezaskočila a odpověděl jsem jí ! Samozřejmě nesměl chybět beatbox. Většina lidí vystupuje v centru města, já osobně jedu k zimáku. Zde nás čeká menší úklid autobusu. Vše v pořádku ! 



Po úklidu se přemístí asi 15 lidí do našeho baru, kde slavíme až do časných ranních hodin !! 

//Suky

 

Kontakt

slovanultras uste-caci@seznam.cz