Chorálek (Horto magico)

21.06.2015 16:38

Chorálek (Horto magico)

Sloovaan....je má láskaaaa... láska co hory přenáší...
s ním nejsem sám, v srdci ho mám,
do smrti věrný zůstávám !!

Se Slovanem, na věky jdem,
a všichni doufáme že zase vyhrajem.
Se Slovanem, na věky jdem,
jsme banda žlutomodrá z Ústí nad Labem !

A když Slovan ! (A když Slovan!)
Nastupuje ! (Nastupuje !)
Tak všichni zakřičíme Hoši do boje ! (Tak do boje !)
Pak začnou hrát ! (Pak začnou hrát !)
A já to vím ! (A já to vím !)
Že barvy žlutomodrý nikdy nezradím ! (Já nezradím !)

 

Se Slovanem, na věky jdem,
a všichni doufáme že zase vyhrajem.
Se Slovanem, na věky jdem,
jsme banda žlutomodrá z Ústí nad Labem !

Slovan jsem já !
Slovan jsi ty !
Slovan jsme všichni i když trochu nalitý ! (jó nalitý !)
Slovan jsem já !
Slovan jsme my !
Slovan je pro nás nejlepší klub na Zemi ! (celý Zemi!)

 

Se Slovanem, na věky jdem,
a všichni doufáme že zase vyhrajem.
Se Slovanem, na věky jdem,
jsme banda žlutomodrá z Ústí nad Labem !

 

Kontakt

slovanultras uste-caci@seznam.cz