Domácí zápas s Třebíčí !

17.10.2016 18:56

Jako každý rok se od začátku sezóny těším na zápasy s Třebíčí. Letos to Třebíči vyšlo a mají u nás dvě soboty.
Letos nějak vázla domluva a tak se stává, že před nádražím nikdo na hosty nečeká. Já příjíždím pár minut po příjezdu vlaku, ale to už mají zavolaný taxik. 
No nic pozdravíme se domluvíme se, kde se sejdeme a já rychle valím na autobus a směr hospůdka "U Kováře" zde se výprava z Třebíče musí pořádně najíst, přeci jen je čeká dlouhý den. Zastaví se nad cenami a jen nevěřícně kroutí hlavou jak se zde člověk může dobře najíst za malo peněz. 
Čtyři kusy z Třebíče a tři z Ústí se přemisťují do hospody na zimním stadionu, kde už čeká dalších pár místních. Před zápasem ještě doraží zbytek hostů a zápas pomalu začíná. 

Před zápasem musíme ještě dořešit věci kolem připravované choreografie. Choreo se skládalo z plachty (znaky klubů) a nápisů "Třebíč a Ústí" a " From DUKLA " ! Celková výroba trvala něco mezi devíti až desíti hodinami. Dle mého názoru choreo povedené a doufám, že v tom budeme pokračovat. 

Hostů do Ústí dorazilo přesně 25 neříkám, že je to skvělé číslo, ale berme v potaz výsledky týmu a ne zrovna dobré spojení z Ústí po zápase. Během zápasu fandí a mohu říct, že někdy byly slyšet více než domácí bohužel. 

Zápas se mě osobně nelíbí, sice 3 body výborné, ale zdálo se mi to bez náboje takové celé ucourané. Možná je to jen můj dojem, ale to je fuk. Po zápase se odpálí na každé straně jeden stroboskop a valíme směr Bažina, kde nás čeká boj s metlou lidstva !

Už den předem domlouvám celou pergolu pro nás ať si máme kde sednout. V Bažině se nás mohlo sejít kolem 25 lidí a během celého večera panuje výborná atmosféra. Čím víc se blížil čas odjezdu vlaku tím byla více vidět únava jak na domácích tak na hostech. V 6 ráno se balíme z místního sportbaru a vydáváme se na nádraží. V 6:30 borci nasedají do vlaku a já celý natěšený očekávám jen zasloužený odpočinek. V půl 8 konečně zalehám do postele a už v tu chvíli jsem si uvědomil, že 19.listopadu to čeká mě ! To cestování vlakem, ten zápas a ta noční pitka ! Ale všem říkám stojíto zato ! 

Závěrem bych rád poděkoval všem fanouškům kteří přispívají při domácích zápasech do kasičky na choreografie ! Opravdu Děkujeme ! Ústečáci Supporters of Slovan ! 

//Suky































 

Kontakt

slovanultras uste-caci@seznam.cz