Kadaň - Ústí !

19.01.2017 21:50

V sobotu 14.ledna jsme se rozhodli vyrazit na druhý výjezd v roce 2017, jelikož na první do Jihlavy nikdo nevyrazil, chceme si zlepšit náladu do nedaleké Kadaně. Já osobně ještě chci oslavit narozeniny a v tom mi píše Švehlajz že chce také slavit na výjezdě a už asi všichni víme že to bude spíš alkoholový výjezd, než hokejový.
Scházíme se o půl třetí na hlaváku a řešíme jízdenky, já otvírám malinovnicu a říkám že kdo se nenapije, bude zrádce rasy, nastupujem do vlaku, každý sedí skoro v jiném kupéčku a jsme rozházení po celém vlaku což zase trošku kazí tu náladu, ale pár jedinců se stejně najde, kteří cestujou se svými lihoviny v ruce po celém vlaku. V Mostě k nám přistupuje další člen a ve vlaku je nás okolo 30 kousků, zjišťuji že staří i mladí, když přestupujeme v Kadani na osobáčka. Posledních pět minut cesty a dorážíme do Kadaň-Prunéřov.
Už jsme tady a derby je naše zní po cestě na zimák, někteří zalejzají ještě do Kauflandu a dokupují další pití, jelikož  už víme že v Kadani je volnější přístup na zimní stadion, tak toho kupujeme radši více než méně. Dorážíme k onu zmiňovanému stadionu, dáváme cigárko a lidé postupně zalejzají na zimák, já osobně zůstávám ještě venku protože,  na to že venku bylo okolo bodu mrazu , tak tam bylo tepleji než uvnitř. Přijíždejí ještě další lidi jako třeba Míra,Despy,Jik a celkově ta starší garda a mají nějaké volňásky tak se mi jeden dostává do ruky a jdeme dovnitř, vevnitř už pověšená naše vlajka a jde se nato.
Když vlezu do našeho sektoru je mi řečeno že mám speakrovat, moje odpověď byla rychlá a srozumitelná že ano, ale po pár pokřikách šeptám na Švehlajze zdali to nevezme za mě že ještě pořád sem nějakej nachcípanej. Švehlajz už začíná mít zase hned o něco jednoduší, když se trefuje už v první minutě do sítě domácích Daniel Vrdlovec, takže vedeme 0:1 a fandí se zdá se říct docela i slušně, když stojím přibližně stejně daleko mezi oboumi kotli, tak jsme domácí fans, kteří měli i nějaké Chomutováky mezi sebou, strčily do kapsy, i když občas jsme také měli slabé chvilky, přebírám pozici za Sukyho, dělám nějaké fotky, počítám a je nás 59, což si myslím že pěkný počet ale škoda že jen zase na takto krátkých tratích tady po Ústecku.
Hokej dá se říct paráda, i když nám to občas pokurvil rozhodčí, ale tentokrát to spíše štvalo našeho trenéra než nás, v Kadani se mi totiž strašně líbí, že střídačka a sektor hostů je dost blízko sebe, takže vidíte dá se říct i všechny emoce na střídačce, vyhráváme nakonec 0:3 po trefách ještě Patrika Poulíčka a Zdendy Doležala, oba třiadvacetiletý mladí talenti, který se začínaje dobře poslední dobou projevovat. Hodně velký respekt ale I před Kubou Soukupem který vychytal 3 nulu v této sezoně a v dnešním zápase nás dost podržel. Po konci zápasu dáváme děkovačku s hráči, s Tepličákem ještě náš chorálek a mizíme na vlak.
Ve vlaku bohužel zase celá skupinka 30 lidí roztrousená po celém vlaku, jeden vagon novější jeden starší a pak se mi všichni smějí když se ptám vlastně paní průvodčí kde sedím, když je to jak kdybych byl uplně v jiném vlaku, ale co své místo nacházím, dopíjíme zbytky alkoholických nápoje a v klidu dojíždíme do Ústí.

 

//Luky

Kontakt

slovanultras uste-caci@seznam.cz