Nechtěně do Mostu !

26.11.2016 10:24

Po výjezdu do Třebíče nás čeká venkovní zápas v nedalekém Mostě. Ne opravdu se mi tam nechce. Venku hrajeme hrozně do toho fans domácích neexistují a tím pádem upadá i naš support. Není to výmluva, ale zkrátka lépe se nám fandí, když jde někdo proti nám. 
Nakonec se hodinu před odjezdem domlouvám s Jardou, že má volné místo v autě a tak ve 4 hodiny vyjíždíme z cetra. Cestou pozorujeme policejní manévry kvůli návštěvě hlavy státu. Ale politiku zde řešit nehodlám.
Dvacet minut před úvodní buly parkujeme před místním stadionem. Obcházíme stadion a před pokladnou mě udivuje velké množství hostujících fanoušků, ale také více security. Vždy tu byl jeden děda co rád žaluje a nyní si zde pořídil plešky kteří rádi během zápasu provokovali. 


Zápas tedy začíná. Mám radost po třech minutách se dostáváme do vedení po gólu Jardy Roubíka. Bohužel jak už jsem zvyklí během minut domácí srovnávají po dorážce Jardy Šimáčka. Hra je nekoukatelná opět bída. V 11 minutě dává gól na 1:2 Honza Dalecký. Zbylé minuty jsou takové neslané, nemastné. 
Během přestávky jdeme ven a všímám si ochranky, která vždy o přestávce vyjde s námi ven a celou dobu naší skupinu sleduje. Nevím zda nás chtěli zneužít nebo čekali na nějakou záminku, aby mohli zakročit. 

Začíná druhá třetina. Hokej bída, ale POZOR ! Přichází k nám místí žalovníček a začíná před námi fandit domácím. Nejdříve se mu ve třech posmíváme, co si vlastně o sobě myslí a nakonec si krásně zařveme SLOVAN a děda mizí ! Já osobně odcházím pro pivko a zrovna v ten moment vyrovnává na 2:2 Tomáš Divíšek. Je to přesně to co jsem říkal během druhé třetiny. Jak nedáme gól na 1:3 můžeme se rozloučit s body. Ještě je zapotřebí připomenout hlášku jednoho ze security po gólu na 2:2 "co je ty p**o teď už fandit nebudeš co ?" no zkrátka dement. O pauze všem říkám ať serou na tyhle provokace. Těm borcům šlo o to, aby někomu z našich ruplo v palici a oni si mohli bouchnout. Popravdě zajímalo by mě zda tam byla tato security i na jiné zápasy. 

Před třetinou jdu do místní hospody, kde trávím zbytek zápasu. Minutu po začátku dává gól Adam Rulík a já se pouštím do konzumace destilátů. Po zápase balíme vlajku a v 9 hodin je většina fanoušků doma !

FANS domácí : klasika na začátku jeden buben a žádné fandění. Během zápasu se číslo mohlo ustálit na 7-8 fanouškách. Mě tohle popravdě ani nebaví hodnit. 

FANS hostů : v Mostě se nás podle Lukyho sečtení schází 81. Samozřejmě nepočítám s tím, že všichni budou fanaticky fandit, ale mohla tam být parádní atmosféra. Já osobně horší bídu nezažil za 13 let co chodím na hokej. Vlastně od prvního zápasu na zimáku jsem v kotli, takže opravdu tohle bylo to nejhroší a doufám, že to už nikdy nezažiji. 


 

Kontakt

slovanultras uste-caci@seznam.cz