Ústí-Kladno

05.02.2017 21:44

Po pěti zápasové pauze se opět dostávám na zimní stadion a tak jsem se rozhodl napsat další report z domácího zápasu. Scházíme se klasicky kolem druhé hodiny v centru v místní knajpě. Půl hodiny před utkáním dorážíme ke stadionu. Osobně mířím do skladu, kde rozdávám konečně nová trička. 
Lidem jsem se omlouval za větší zdržení, ale dočkali jsme se. Tím to se omlouvám ještě jednou ! 
Zbývá pár minut do začátku utkání a tak sklad opuštím a přesouvám se do kotle. Sleduji též fanoušky hostí, kterých do Ústí mohlo dorazit kolem 60 (pro mě osobně zklamání, přeci jen je sobota, přijatelná vzdálenost a řekněme si postavení v tabulce jim též nahrává). 

Zápas začíná a speaker rozjíždí kvalitní support ! V čase 1:58 se prosazuje ex-ústecký David Tůma a Kladno vede 0:1. Na našem supportu to nic nemění a nebál bych se říct, že se i o něco zvedá. Je vidět, že se lidi přišli bavit fanděním a také hokejem. V polovině třetiny se dostává do skvělé příležitosti Zdeněk Doležal a srovnává na 1:1. Bohužel dvě a půl minuty po vyrovnání využívá Cetkovský přesilovou hru a stav je tedy 1:2 pro hosty. Během třetiny trefujeme ještě tyčku, ale to je v první třetině vše ! 



Během přestávky volím menší občerstvení na našem místečku. Poté rozdám ještě nějaké trička a pomalu se blíží druhá třetina. Od začátku předvádíme kvalitní support. Napadá mě, že se v kotli trochu vzdálím od jádra a poslechnu si jak fandí zbytek kotle. Před přemístěním slyším fandit hlavně to jádro a poté slyším takový ten dětský sbor. Po přemístění na kraj kotle se snažím hecovat i zbytek lidí. Mohu říct, že to bylo mnohem lepší. Hlasy se dle mého tak nějak vyrovnají. V čase 31:39 zvyšuje na 1:3 Jánský a zjišťujeme, že se pod kotel dostali tři hrdinové z Kladna. Oslavují gól a odchází směr sektor hostů. Celou věc radikálně řobeší jeden borec, který skupinku tří dobíhá a jeden z kladenských dostává co proto. Na stadionu je mnoho četníků a securtiky a tak je po 10 vteřinách hotovo. Klobouk dolů před tebou ! Dvě a půl minuty před koncem třetiny dává svůj druhý gól Tůma a stav po dvou třetinách 1:4. Během přestávky probíhá jako vždy stejná soutěž? Ptám se, proč nevymyslí kluci z marketingu něco nového ? Nebo si nenechají poradit ? Dalo by se toho vymyslet dost. 

Soutěž končí, hráčí míří na kluziště a třetí třetina může začít. Padesátčtyři vteřin stačilo a Přikryl dává gól na 1:5. Stále se fanděním bavíme. Proč to takhle někdy je a někdy je to prostě bída ? Je to jasné. Je vidět, že hráči bojují a dle mého názoru nechali na ledě vše! Dvě minuty na to snižuje svým druhým gólem v zápase Zdeněk Doležal a stav je 2:5. Snažíme se kluky dohnat ke snížení, ale v čase 56:38 přidává poslední gól zápasu Jánský. Zápas končí za stavu 2:6 pro hosty. Hráčům tleskáme, protože zápas byl opravdu odbojovaný a tak to má vypadat. 

Hosté: Jak jsem jednou zmínil tak hostujích fanoušků v Ústí může být kolem šedesáti. Vyvěšené mají tři vlajky a doprovází je jeden buben. Osobně se mi nezdá, že by se fanděním nějak extra bavili. Nejsou ani nějak extra slyšet. Dokonce i HZ byla více slyšet v počtu patnácti lidí. Zkrátka fandění Kladna mě osobně nic neříká ať už doma nebo venku. Ocenit jsem chtěl tři fanoušky hostů, kteří se dostali k nám do kotle. Po delším přemýšlení, ale není co ocenit. Zkrátka tři vypitý blbci, kteří přišli něco vyprovokovat. Ale v podstatě to nemělo hlavu ani patu. Kdyby se pokusili vzít vlajku dalo by se to ocenit takto ne ! Kladno pro mě tedy totální zklamání ! 



Domácí: Osobně jsem se dostal na domácí zápas po dvou absencích. Nemohu tedy srovnávat atmosféru ze zápasu s Benátkami nebo Prostějovem. Líbí se mi náš support a pochválit musím speakra opět dobrý výkon. Co mě osobně mrzí, že se nezapojují moc tribuny, ale s tím něco uděláme. Ještě se mi líbí nová vlajka skupinky, která sídlí na tribuně za střídačkami. Doufejme, že se nové vlajky budou objevovat stále více! A hlavně hlídat ! 


foto: www.sportyusti.cz

//Suky


 

Kontakt

slovanultras uste-caci@seznam.cz