Valto Kladno !!

02.10.2016 15:03

Po devíti kolech se náš Slovan nachází na druhém místě a nás čekal důležitý zápas na Kladně ! Týden před zápasem dáváme všem vědět, že chceme vypravit autobus. Ještě ve čtvrtek dopoledne to ale vypadá, že autobus opět nanaplníme. Kolem 16:00 máme nahlášeno 45 lidí a tak na 100% může autobus vyrazit. 

Před zápasem dáváme sraz v Krijcos zde dávají borci pivko já volím svojí klasiku rum+cola. Kolem jedné hodiny se vydáváme směr zimák. Zde si dávám výbornou polévku + rum,cola. Přesně ve 13:45 přicházíme na parkoviště a bohužel autobus je plný. Nic se neděje naše sestava využívá možnosti vyrazit na Kladno autem. Cesta tak může začít " Valto Kladno" ! 
Musím říct, že sestava v autě výborná a cesta parádně utíkala. Konzumace rumu a vodky nutná ! Cestou mě dostává 3x infarkt, ale ze všeho se dostávám díky nanaku na benzínce. Cca 45minut před zápasem se objevujeme před místním stadionem. Kupujeme lupeny za 70,- ( stačí sundat ústecký dres ) a valíme se směr sektor hostů. Zde už mě očekává místní security, který si mě už pamatuje. Během toho dostávám informace, že autobus s ostatními je už na Kladně. 

Začíná první třetina a v našem sektoru se sešlo 64 fanoušků. Já osobně jsem s počtem spokojen a všem naposledy děkuji. Role speakera se ujal Švehlajz a za mě osobně paráda. Vím, že mu vedení kotle mohu svěřit, protože už ví co přesně dělat. Vždy je co zlepšovat, ale za mě palec hore ! A nyní k utkání. Do zápasu jsme vstoupili aktivněji a velká škoda je, že P.Poulíček neproměnil některou svojí šanci. Během třetiny se dostává do zápasu i Kladno a velkou šanci nevyužil domácí Pekr. Třetina končí 0:0. 
Během přestávky si dávám cigaretu a očekávám nějakou akci od domácích, jelikož naše vztahy nejsou nejlepší. Nic se neděje ! 

Od první minuty začínáme fandit, ale bohužel je vidět, že domácí jsou na koni. Opravdu útok za útokem a ve 32.minutě dává první gól Cetkovský a Kladno vedlo 1:0. Nevadí ! Fandíme stále na stejné úrovni, ale o 4 minuty později dostáváme gól od bývalého hráče D.Tůmy. Co musím ocenit je, že David branku nijak velice neoslavoval a je vidět, že Ústí má v srdci ! Stav po druhé třetině 2:0.
O přestváce opět očekávám jakýkoliv útok domácích, ale opět se nic neděje ! 

Hned od začátku poslední třetiny se snažíme fandit, ale přeci jen dva góly v naší síti některé jedince odradí. Je to velká škoda, protože jinak by ten zápas byl z fans stránky výborný. Ve 47 minutě bohužel dostáváme při své přesilové hře gól na 3:0 a osobně už vím, že žádné body domů nedovezeme a tak proč alespoň dobře nedofandit zápas. Pět minut před koncem zápasu se chytáme za ramena a dáváme společně Ústečáky. Po konci zápasu hráčům poděkujeme a na úplný závěr si dáváme chorálek. 

Co napsat k domácím. Sektor pro kotel velký, ale kolik jich tam opravdu fandí je těžké odhadovat. Osobně se věnuji jen našemu supportu, jelikož mě domácí nedonutili se soustředit na ně. Zkrátka nic extra nepředveli ! 

Můj osobní názor na výjezd ? Je vidět, že když se lidem informace o výjezdu vnutí tak se autobus dokáže naplnit. Určitě se pokusíme naplnit autobus i 15.10 do Kadaně ( sobota ), takže už nyní můžete shánět kamarády a nemohou přijít výmluvy ( nemám peníze, už něco mám .... ). Takže 15.10. VALTO Kadaň !!!

 


//Suky

 

 

Kontakt

slovanultras uste-caci@seznam.cz