Valto Vary !

27.10.2017 17:03

 

V den utkání mi píše Suky zda jedu do Varů já mu odpovídám, že asi ne ale pak mi docvaklo, že nemám žádný program na středu a k tomu mám čtvrtek a pátek prázdniny takže neváhám a píšu že jedu, ale je v tom menší háček ! Z Varů nám nejede po hokeji vlak zpět. Ještě že máme Sukyho, který nám zařídil abychom mohli jed zpět autobusem s hráčema. Vše je domluvený a já spěchám pro vlajku a pak rychle na nádraží kde na mně čekají další dva ústečáci. Kupujeme lístek na vlak a jedeme. Ve vlaku panuje dobrá nálada a už plánujeme další výjezdy. V Teplicích nastupuje Vlky který jede do Mostu a pak jede s druhou partou, která jede autem. Nějak si nevšímáme času a pak najednou nám dochází, že má vlak zpoždění 14 min což je pro nás blbé. Ve varech jsem v 17:03 takže volíme taxíka, který nám dost pomohl.
 
 Na zimáku jsme v 17:26 rychle kupujeme lístek a jdeme na zimák v tu chvílí mi přijde smska, že naše druhá parta která jede autem že je ještě v Klášterci. Nevadí jdeme do našeho sektoru vyvěsíme vlajku a fandíme ve 3 lidech. V sektoru nás je dost ale jsou to rodiny s dětmi a ty se do žádných větších akcí nepouští. V čase 06:39 dává po krásné přihrávce gól Flek a já se obávám, že to nebude jediný gól ale naštěstí naši dobře brání a Růža fantasticky chytá. V čase 10:12 po rychlém brejku a kombinaci Roubíka a Melky dává gól Kousal do konce třetiny s nic vážného neudálo až na to že na nás řvou malý děti, zasmějeme se a jdeme na klobásu. Já osobně si pivo nedávám, Radegast nepiju takže si kupuju klobásu která mi chutná skoro stejně jako u nás v Ústí po občerstvení jdeme ven na cígo a už vidíme naše opozdilce, který hledají kde si koupí lístky nakonec jsem jim podařilo najít pokladny a tak jdeme do sektoru. Vary celou třetinu tlačí a mi můžeme jenom děkovat Růžovi že tu 2.třetinu vychytal ! Po 2.třetině jdou všichni ven, ale já zůstávám a ještě řeším  pondělní výjezd do Přerova. Kluci se vracejí a mi začínáme opět fandit, nic velkého to není v 5 lidech se toho moc nedá ale snažíme se. Ale v čase 05:41 stříli branku Láďá Gengel a my jsme u vytržení ! Poté Vary stále tlačí ale my kluky stále povzbuzujem a jako by to vyslyšeli a po deseti minutách střílí další gól tentokrát Daniel Vrdlovec. Po gólu se najednou přidávají k fandění i rodiny s dětmi a hned je to znát. Po gólu se nic vážného na ledě neděje jen na nás děti nadávají ale tak jsou to děti a bereme to z nadhledem. 45 sekund před koncem se trefují na 2:3 domácí ale to už je pozdě naši si to ubránili a já můžu v klidu říct že vezeme domů zlaté 3 ubráněné body. Hráčům poděkujem a jdeme před zímák kde se znova rozdělíme na dvě party jedna která jede autem a jedna která pojede autobusem. V buse jsme potichuju a respektujem že hráči chtějí mít klid ale to bych nesměl sedět za Bernym (D.Bernad) který si do mě pár krát rejpne narážkami ale bude to sportovně a zasměju se tomu. Po cestě ještě stavíme v mekáči jak říká kustod týmu americké sračky. Já osobně si jdu taky pro něco malého protože nás čeká hodina a půl cesty. V buse pak panuje i dobrá nálada a tak se přidávám do debaty s Vlčákem a s Bernym. Cesta utekla rychle a my už jsem před zímákem. Jdeme poděkovat osobně Mírovi Machovi za to že nás vzal a pádíme všichni domů.
Kdybych měl teto výjezd nějak hodnotit tak domácí kotel fandil celý zápas ale pořád to samé dokola kdyby do toho zapojili tribuny bylo by to lepší ale to jen můj názor.
Náš výkon v 5 lidech nejde hodnotit chtělo by to aby nás jezdilo více ale každý víme jak to je.
 
//Pepa

Kontakt

slovanultras uste-caci@seznam.cz